Változékony világunkban abban egészen biztosak lehetünk, hogy a váratlan helyzetek nem kerülnek el bennünket. Bármikor szükségünk lehet olyan kisebb, de nagyon hasznos asszisztenciára, ami gyorsan és hatékonyan segít megoldani a felmerülő, mindennapi problémákat. Legyen szó időjárás okozta kihívásokról, ház körüli teendők megoldásáról, egészséggel kapcsolatos ügyintézésben való gyorssegítségről, vagy akár autós problémáról, a Generali Ghelp kiegészítő asszisztencia szolgáltatásai bármikor jó szolgálatot tesznek.
Időjárás riasztás asszisztencia
Bár az időjárás bizonyos mértékig mindig kiszámíthatatlan marad az ember számára, a technika fejlődésének köszönhetően ma már egyre pontosabb előrejelzésekkel tervezhetünk.
Életünk koordinálásban és mindennapi programjaink, ügyeink szervezésében jól jön, ha tudjuk, milyen időre számíthatunk. Mindez különösen fontos ahhoz, hogy az extrém időjárási eseményekre előre fel tudjunk készülni.
Az időjárás riasztás asszisztencia szolgáltatás szélsőséges időjárási jelenségek előfordulása esetén értesítést küld telefonunkra, emellett hasznos tanácsokkal is ellát annak kapcsán, hogy az adott esemény során hogyan tudjuk értékeinket megóvni.
Egy heves viharról szóló riasztás esetén például védett helyre tehetjük kerti bútorainkat vagy biztonsági előkészületként áramtalaníthatjuk elektromos készülékeinket.
Az időjárás riasztás asszisztencia szolgáltatás számos szélsőséges időjárási eseményről küld értesítést:
villámtevékenységgel, felhőszakadással, jégesővel, viharos széllökésekkel járó zivatarról;
felhőszakadás kialakulásának veszélyével járó, rendkívül nagy mennyiségű csapadékról;
80-100 km/h-t meghaladó széllökésekről;
ónos esőről, intenzív havazásról, jegesedésről, illetve csúszós utakról;
tartósan 7 °C alatti hőmérsékletről és a téli gumiabroncsok használatára szóló javaslatokról;
várható rendkívüli melegről, hőségriadóról, extrém UV-sugárzásról;
valamint az egészségügyi határértéket meghaladó légszennyezettségről.
Az időjárás riasztás asszisztencia szolgáltatást
az ügyfelek megkötött biztosításuktól függetlenül tudják használni
– ehhez ugyanis elegendő letölteni a Generali Ügyfélpont mobilalkalmazást és megadni az irányítószámot, a helyadat alapján pedig az applikáció már automatikusan küldi is az értesítéseket és hasznos tanácsokat a szélsőséges időjárási jelenségek esetén.
Töltsd ki az alábbi űrlapot!
Kérjük add meg a nevedet!
Kérjük add meg az e-mail címedet!
Kérjük add meg a telefonszámodat!
Kérjük add meg az irányítószámodat!
Hozzájárulok a fent megadott személyes adataimnak direkt marketing célú
kezeléséhez. Kijelentem, hogy hozzájárulásomat önkéntesen, az Adatkezelési
Tájékoztató – különösen annak
a közvetlen üzletszerzési célú adatkezelésekre vonatkozó pontja – szerinti megfelelő
tájékoztatás
birtokában tettem meg.
Bővebben
A hozzájárulás kötelező!
Mestervonal 24: Mesterember mesterszinten
Bármikor előfordulhat, hogy egy felmerülő kisebb-nagyobb probléma miatt azonnali ház körüli munkára van szükségünk. Például beletörik a zárba a kulcsunk, eldugul a lefolyócső, elromlik a gázkazán.
Ezek a komplikációk amilyen könnyen bekövetkezhetnek, legalább annyira sürgős és szakszerű megoldást igényelnek. Legtöbbünknek általában nincs elmentve telefonunk kontaktlistájába a lakatos, duguláselhárító, vagy a fűtésszerelő szakember telefonszáma, így hasonló váratlan helyzet esetén nagyon jól tud jönni a Generali mestervonal 24 asszisztencia szolgáltatás.
A nap bármely órájában hívható telefonszámon, vagy online bejelentéskor vészelhárítás, szakiparos-ajánlás és információadás szolgáltatások érhetők el.
Vészelhárítási szolgáltatást a kiegészítő asszisztencia
víz-, gáz- és fűtésszerelő,
duguláselhárító,
üveges,
bádogos,
tetőfedő,
villanyszerelő,
valamint lakatos, zárszerelő szakmákban biztosít.
Ezt a szolgáltatást a Generali azon ügyfelei vehetik igénybe, akik lakásbiztosításuk mellé Mestervonal 24 vészelhárítási, szakiparos ajánlási és információs szolgáltatást választanak kiegészítőként.
Medi 24 telefonos egészségügyi asszisztencia
Bár mindennapjainkban már evidenciaként tekintünk meglétére, egészségünk azonban sokkal törékenyebb, mint ahogy gondolnánk. Így kiemelkedően fontos, hogy az egészségmegőrzésre folyamatosan figyelmet fordítsunk – például rendszeres szűrővizsgálattal; felmerülő tünet, probléma esetén pedig mielőbbi szakorvosi konzultációval.
Mindez azonban időigényes utána járással, ügyintézéssel, hosszadalmas egyeztetési folyamatokkal járhat. Helyzetünket a Medi 24 telefonos egészségügyi asszisztencia szolgáltatás könnyítheti meg, ami egészségügyi tanácsadással, időpontfoglalással, orvosi és laborvizsgálatok szervezésével áll az ügyfelek rendelkezésére a hét minden napján,
napi 24 órában, telefonon vagy akár online is.
A Medi24 asszisztencia szolgáltatás elemeit a Generali ügyfelei Private Care és Company Care egészségbiztosítások megléte esetén tudják igénybe venni.
Nyugodt autózás a mindennapokban
Járművünkre legtöbbünk úgy vigyáz, mint a szeme fényére: rendszeresen szervizeltetjük, karbantartjuk, biztosításokat kötünk rá, hogy minél hosszabb ideig vezethessük.
Ha casco vagy kötelező autós biztosítás a Generalinál van, és Generali Autós Assistance szolgáltatással kerül megkötésre, akkor
a nap bármely órájában telefonon vagy online elérhető a szolgáltatás.
A szolgáltatást a Generali a Europe Assistance Magyarország Kft. országos és nemzetközi segítségnyújtási hálózatával együttműködve biztosítja.
Műszaki hiba assistance szolgáltatást,
Háztól-házig szolgáltatást,
Háztól-házig Plusz szolgáltatást,
illetve Sofőrszolgáltatást lehet igényelni.
A kötelező biztosítás mellett pedig
Autós segélyvonal kiegészítő,
Baleseti assistance szolgáltatás,
és Műszaki segítségnyújtás szolgáltatás áll az ügyfelek rendelkezésére.
A Generali Csoport szolgáltatáscsomagjai az élet minden területét lefedik, ha előrelátásról, öngondoskodásról vagy biztosításról van szó, akár az élet-, akár pedig a vagyonvédelmi területre gondolunk.
A biztosítótársaság azonban nem elégszik meg az alapvető szolgáltatásokkal, amelyek célja, hogy ügyfelei számára a lehető legszélesebb körben biztosítsanak kiegészítő kényelmi szolgáltatásokat is.
Éppen ezért a biztosító portfóliójában elérhetőek Ghelp kiegészítő asszisztencia szolgáltatásai, melyek – típustól függően – egyéni szolgáltatásként, illetve már meglévő Generali biztosítások mellé választhatók.
A már megújult, praktikus és kényelmes asszisztencia-szolgáltatásokkal a Generali igyekszik megkönnyíteni ügyfelei mindennapi életét. A kiegészítő lehetőségekkel kapcsolatos részletek és a szolgáltatások elérhetőségének feltételei megtalálhatók a Generali Ghelp kiegészítő asszisztencia szolgáltatások oldalán.
The post Asszisztencia szolgáltatások a váratlan helyzetekben is! appeared first on Generali Előrelátók Blog.